고전 발음: []교회 발음: []
형태정보
기본형: fragōsus, fragōsa, fragōsum
남성 | 여성 | 중성 | ||||
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단수 | 복수 | 단수 | 복수 | 단수 | 복수 | |
주격 | fragōsus 부서지기 쉬운 (이)가 | fragōsī 부서지기 쉬운 (이)들이 | fragōsa 부서지기 쉬운 (이)가 | fragōsae 부서지기 쉬운 (이)들이 | fragōsum 부서지기 쉬운 (것)가 | fragōsa 부서지기 쉬운 (것)들이 |
속격 | fragōsī 부서지기 쉬운 (이)의 | fragōsōrum 부서지기 쉬운 (이)들의 | fragōsae 부서지기 쉬운 (이)의 | fragōsārum 부서지기 쉬운 (이)들의 | fragōsī 부서지기 쉬운 (것)의 | fragōsōrum 부서지기 쉬운 (것)들의 |
여격 | fragōsō 부서지기 쉬운 (이)에게 | fragōsīs 부서지기 쉬운 (이)들에게 | fragōsae 부서지기 쉬운 (이)에게 | fragōsīs 부서지기 쉬운 (이)들에게 | fragōsō 부서지기 쉬운 (것)에게 | fragōsīs 부서지기 쉬운 (것)들에게 |
대격 | fragōsum 부서지기 쉬운 (이)를 | fragōsōs 부서지기 쉬운 (이)들을 | fragōsam 부서지기 쉬운 (이)를 | fragōsās 부서지기 쉬운 (이)들을 | fragōsum 부서지기 쉬운 (것)를 | fragōsa 부서지기 쉬운 (것)들을 |
탈격 | fragōsō 부서지기 쉬운 (이)로 | fragōsīs 부서지기 쉬운 (이)들로 | fragōsā 부서지기 쉬운 (이)로 | fragōsīs 부서지기 쉬운 (이)들로 | fragōsō 부서지기 쉬운 (것)로 | fragōsīs 부서지기 쉬운 (것)들로 |
호격 | fragōse 부서지기 쉬운 (이)야 | fragōsī 부서지기 쉬운 (이)들아 | fragōsa 부서지기 쉬운 (이)야 | fragōsae 부서지기 쉬운 (이)들아 | fragōsum 부서지기 쉬운 (것)야 | fragōsa 부서지기 쉬운 (것)들아 |
원급 | 비교급 | 최상급 | |
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형용사 | fragōsus 부서지기 쉬운 (이)가 | fragōsior 더 부서지기 쉬운 (이)가 | fragōsissimus 가장 부서지기 쉬운 (이)가 |
부사 | fragōsē | fragōsius | fragōsissimē |
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aut pugnaciter aleis certant, turpi sono fragosis naribus introrsum reducto spiritu concrepantes; (Ammianus Marcellinus, Rerum Gestarum libri qui supersunt, Liber XIV, chapter 6 25:2)
(암미아누스 마르켈리누스, 사건 연대기, , 6장 25:2)
Latus vero e regione oppositum Thraciis, prona humilitate deruptum, hincque et inde fragosis tramitibus impeditum difficile scanditur, etiam nullo vetante. (Ammianus Marcellinus, Rerum Gestarum libri qui supersunt, Liber XXI, chapter 10 4:2)
(암미아누스 마르켈리누스, 사건 연대기, , 10장 4:2)
iam iuga Percotes Pariumque infame fragosis exsuperant Pityamque vadis, transmissaque puppi (C. Valerius Catullus, Argonautica, C. Valeri Flacci Argonauticon Liber Secundus. 652:1)
(가이우스 발레리우스 카툴루스, 아르고나우티카, 652:1)
consule barbati deliramenta Platonis, consule et hircosus Cynicus quos somniat et quos texit Aristoteles torta vertigine nervos, hos omnes quamvis anceps labyrinthus et error circumflexus agat, quamvis promittere et ipsi gallinam soleant aut gallum, clinicus ut se dignetur praestare deus morientibus aequum, cum ventum tamen ad normam rationis et artis, turbidulos sensus et litigiosa fragosis argumenta modis concludunt numen in unum, cuius ad arbitrium sphera mobilis atque rotunda volvatur, serventque suos vaga sidera cursus, non recipit natura hominis, modo quadrupes ille non sit, et erecto spectet caelestia vultu, non recipit neget ut regimen pollere supremum, istud et ipse Numae tacitus sibi sensit haruspex, semifer et Scottus sentit, cane milite peior, sed nos qui Dominum libris et corpore iam bis vidimus, ante fide, mox carne et sanguine 1 coram, quique voluminibus vatum cruce teste probatis rimantes digitos costarum in vulnera cruda mersimus, et manuum visu dubitante lacunas scrutati aeternum regem cognovimus Iesum, abiurare Deo titulum nomenque paternum credimus esse nefas, qui regem protulit ex se, non regem populi Parthorum aut Romulidarum, sed regem summae et mediae rationis et imae, atque ideo rerum dominum et super omnia regem, carnis habet medium, summum Patris, et Stygis imum. (Prudentius, Apotheosis, section 3 3:71)
(프루덴티우스, , 3:71)
Id se sollerti furtim, dum traditur, astu supposita cepisse manu perque abdita longe deviaque et silvis horrentia saxa fragosis Gorgoneas tetigisse domos, passimque per agros perque vias vidisse hominum simulacra ferarumque in silicem ex ipsis visa conversa Medusa. (P. Ovidius Naso, Metamorphoses, Book 4 76:3)
(푸블리우스 오비디우스 나소, 변신 이야기, Book 4권 76:3)
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